עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
טיפול בהזמנה
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי,) הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 12 בצהריים יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים העוקב. הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו רק יום ראשון העוקב.
משלוח
משלוח עד הבית - זמן מסירה עד 5 ימי (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הינה לכלל יישובי ישראל.
משלוח לנק' איסוף - זמן הגעה עד 14 ימי עסקים, החבילה מגיעה לחנות / לוקר ממנו ניתן יהיה לאסוף את ההזמנה. המיקום לאיסוף ישלח למזמינים בהודעת SMS
לתשומת ליבך
המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה אתה יודע שתשהה
במהלך שעות אלה, למשל כתובת מקום העבודה שלך. My-Socks אינה שולחת הזמנות מחוץ למדינת ישראל.
השירות שניתן במסגרת האתר מוענק בתחומי מדינת ישראל והכל באזורים מסוימים בלבד המוגדרים מעת לעת על ידי החברה לפי שיקול דעתה הבלעדי (להלן: "אזור השירות").
יובהר כי על אף האמור לעיל לMy-Socks הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את אזורי השירות ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.
*הזמנות שיבוצעו באתר בתקופה של חגי תשרי, פסח ובתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, ישלחו ויסופקו לכתובת שמסר הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: ימי מכירות של
וכיוצ"ב.shopping.il, יום הרווקים הסיני, Black Friday
בשל מגבלות הסגר והוראות משרד הבריאות למספר מצומצם של עובדים בתקופה זו, זמני האספקה שלנו משתנים מדי יום וייתכנו עיכובים בהתאם לחברת המשלוחים שמבצעת את המשלוח
ביטולי הזמנות
במידה ותרצו לבטל הזמנת אונליין לאחר שכבר בוצעה, אנא צרו איתנו קשר מוקדם ככל האפשר עם שירות הלקוחות של My-Socks בטלפון 051-5903161. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי למלא אחר בקשתכם.
לעיתים, הזמנות או חלקי הזמנות מבוטלים על ידי המערכת שלנו בשל סיבות שונות:
חוסר זמינות הפריט(ים).
קושי בעיבוד מידע התשלום.
לא ניתן לשלוח לכתובת שסופקה.
בוצעה הזמנה כפולה.
בוטל עקב בקשת הלקוח.
מדיניות החזרות
ניתן להחזיר כל מוצר בתוך 14 יום ולקבל את הכסף ששולם עבורו בחזרה ללא כל צורך בהסבר.
ההחזר כפוף לתנאים הבאים:
המוצר יוחזר בתוך 14 יום מיום קבלתו.
כאשר אריזתו לא נפתחה ולא נעשה כל שימוש במוצר. דמי המשלוח לא יוחזרו.
יש לשלוח את המוצר בצרוף הקבלה על הרכישה, שם לקוח ומספר הזמנה .
לכתובת המרכז הלוגיסטי:
דרך העצמאות 54 יהוד
כיצד מתבצע החזר כספי ?
ההחזר הכספי מתבצע ישירות בזיכוי לחברת האשראי.. ניתן לעקוב אחר הזיכוי בדף פירוט חברות האשראי.